Friday, August 24, 2007

Snart klar til spindetræf.


Jeg synes ikke, jeg har bestilt andet end at arbejde den sidste tid. Og det har jeg vist rent faktisk heller ikke. Enten i Bilka med at lave othello eller fødselsdagslagkager eller også herhjemme med at gøre klar til både markedet i København med Byens Kunst og Design samt til spindetræffet i Spindeforeningen, som jo løber af stabelen søndag d. 2. september i forbindelse med det økologiske høstmarked på Midtgård. Der har været rigtig mange ting, der skulle laves færdige i sidste øjeblik (sådan er det bare ALTID her hos mig), og der har været en smule stress på. Men nu er markedet vel overstået, og jeg er lige ved at være klar til træffet, hvor jeg skal afholde en workshop med overskriften "Striber". Ovenstående foto er en lille smagsprøve herpå, og så siger jeg ikke mere, for der KUNNE jo godt være nogen træf-deltagere, der læser dette, og der er da ikke noget ved at vide alt for meget på forhånd, vel?

No comments: