Wednesday, November 23, 2011

Min første Nessie


For snart temmelig længe siden havde vi i Spindeforeningen en lille fiberbytterunde. Emnet var kartede fibre, og jeg modtog 2 helt vidunderlige bats i en blanding af uld og silke - det ene var limegrønt og det andet petrol!!!! Perfekt ramt, siger jeg bare!!
Disse bats har jeg spundet dette garn af, dvs. jeg har spundet een tråd af det limegrønne bat og tvundet den sammen med en tråd af mine håndindfarvede silkekokoner. Det samme har jeg gjort med det petrol-farvede bat. Garnet bruger jeg så til at strikke en Nessie af - det kan vel strengt taget heller ikke være et øjeblik for tidligt. Julia Zahle er ophavskvinde til Nessie - tjek hendes blog, hun finder på mange sjove finurligheder:-)

1 comment:

Helvigs strikkehjørne said...

Den bliver da flot...Farven er bare super.;)