Tuesday, June 5, 2012

En god ide viderebringes

Mor og Far mente så absolut, at der hører en æresport til et kobberbryllup. Eller rettere 1/2 æresport. Og det hører sig da bestemt osse til og ser festligt ud osv. Men hvor meget får man egentlig set på en æresport? Nej, ikke ret meget!! Og da slet ikke som værtspar, for med den rolle har man andet at koncentrere sig om. Så Mor og Far var gået i tænkeboks og havde udtænkt en ret så genial ide!! De købte og medbragte denne smukke, tilplantede krukke, som Søren og jeg (og hvem der ellers kommer på besøg her i huset) kan nyde godt af hele sommeren. Hver gang vi ser krukken, vil vi mindes en dejlig dag i det skønneste selskab. Den mulighed havde vi ikke på samme måde haft med en traditionel æresport, og nu er ideen givet videre:-)

4 comments:

Irene said...

Så det var kobberbryllup I fejrede :o) . Stor tillykke med en den ... dejligt at høre at I havde en skøn fest.
Ses på lørdag .... husk gummistøvler, desværre ;o)

Unknown said...

Jeps, det var 12 1/2 år Irene:-))))) Og jeg skal nok iklæde mig noget lunt tøj - læs MASSER af uld!!!!! Ses

Silkemor said...

Det var vel nok en dejlig krukke at få. Og den bliver jo kun smukkere hen over sommeren.

Endnu engang tillykke, dejligt I havde en god fest.

Knus fra Nybøl

Unknown said...

Tak til jer begge Irene og Kirsten. Det var virkelig en skøn fest, vi havde - og ja, Kirsten - den står nemlig bare og bliver smukkere og smukkere:-)))))))

Knus til jer begge her fra Esbjerg, hvor jeg nu vil nyde resten af min fridag. Har været til bedsteforældre-dag i Fredericia og har i den grad nydt det:-)))