Friday, December 5, 2014

Kærlighed og adventsgarn



15 år + 1 dag har Søren og jeg nu været ægtefolk. Dagen efter den skrækkelige orkan i 99 afgav vi vort løfte til hinanden i Stenstrup kirke. På samme dag som Mor og Far har afgivet deres løfte til hinanden, og på samme dag som Mormor og Morfar afgav deres løfte til hinanden - blot med forskellige årstal bagefter;-)

Hvert eneste år har Søren foræret mig den smukkeste buket. I år ser den sådan ud. Jeg har allerede besluttet mig for, at det næste garn, jeg skal spinde, skal have disse smukke farver.




Jeg ef i fuld gang med at strikke af mit smukke adventsgarn, og jeg synes virkelig, disse pulsvarmere ser lovende ud. Imens jeg sidder og strikker og nyder, tænker jeg på Jeanette. Jeg glæder mig til at møde Jeanette en skønne dag. Indtil da sender jeg kærlige tanker.

No comments: