Tuesday, January 27, 2015

Og det var så den januar......






......som bl a blev brugt på design af 2 mønsterstrikkede børnetrøjer til Flittiglise og forberedelse til og afvikling af et spindekursus for begyndere.

Kurset blev afviklet lørdag, og på trods af visse vejrmæssige og trafikale problemer, nåede alle frem, og vi havde en god og lærerig dag her på Kornvangen.

Vi begyndte klokken 9 og fortsatte til kl ca 17.30. Der var rokke, spindefibre og glade kvinder over hele huset,, og jeg tror, vi alle nød dagen i fulde drag. Jeg fik ikke taget et eneste billede under selve kurset; men der kommer lige et par billeder af, hvordan her så ud før vi gik igang.


Jeg havde lavet goodie-bags til deltagerne, så der var noget at spinde af; men vi nåede også omkring mit værksted, hvor kursisterne kunne boltre sig med Blending Board, kartemaskine og fibre.

Kurset var en succes, som jeg helt sikkert vil gentage.

No comments: