Tuesday, February 3, 2015

En dejlig aften på job


Jeg har været på arbejde i aften. Flittiglises Nørklecafe var igen i aften fuldt booket af glade, kreative, positive, søde, snakkende, grinende og nu også hakkende kvinder. Det var som altid en fornøjelse at være på arbejde - når jeg oven i købet får lov til at undervise, bliver det bare ikke ret meget bedre.

Blandt deltagerne var også Irene - ja, det er hende fra Den store Strikkedyst. Og minsandten om ikke hun havde en gave med til mig. Jeg har sendt julekort til Irene og hendes mand nogen år - kortene sender jeg til deres hus i Sverige. Der er noget særligt over at sende julehilsener til udlandet, og jeg holder af tanken om, der kommer post til dem i Sverige, når de tager på juleferie derovre.


Faconen på pakken afslørede en bog - men hvilken bog??? Såmænd den fineste broderibog af Ingrid Plum - og så på svensk. Jeg elsker allerede den bog med alle de smukke broderier i, og jeg elsker, den er svensk. Tusind tusind tak Irene - hvor ER det bare sødt af dig at tænke på mig.



2 comments:

Irene said...

Det var da så lidt. :o) Tænkte da nok at det lige var noget for dig.... :o)
Dejligt at glæde andre.
.. og tusind tak for en rigtig hyggelig, inspirerende aften.
Nu skal der hakkes sofapuder !!!

Unknown said...

Selv tak for en dejlig aften....og go fornøjelse med hakningen;-)