Thursday, January 3, 2008

En supergod ordning.

Jeg ordner badeværelset (med lidt hjælp fra Søren, når der skal bikses med vand og el), og han laver vores aftensmad. Jeg synes, det er en super ordning, og det synes Søren osse, for han gider bare IKKE spartle og male, hvis han på nogen måde kan blive fri. Og det kan han altså godt!


Og jeg har jo ferie og kan sagtens overskue først at spartle lidt på væggene og siden gå ind til rokken med en kop kaffe. Mit lilla garn ser nu sådan ud, fibrene der ligger ved siden af skal spindes til garn, der skal bruges til kantstriberne på et vingesjal. Øverst en sjat alpaca, ca. 50 gram der er indfarvet i et rest-farvebad, nederst 100 g bambusfibre. Jeg synes, det virker lovende, dette her projekt.

Liselotte skriver om sne........ hmm, her er der ikke noget af slagsen. Det er bare slæde-hunde-koldt på disse kanter, jeg var lige ude for at hugge nogen optændingspinde til brændeovnen. Uha, det gælder om at være godt klædt på i disse dage.

2 comments:

Liselotte said...

Nøj, hvor er det smukt, det garn. Jeg kan godt forstå, hvis du glæder dig til at strikke med det :-)

Unknown said...

Tak Liselotte, ja det er blevet rigtig fint. Der kommer flere billeder, når jeg er kommet igang med at strikke af det.