Tuesday, February 19, 2008

Engang var den hvid......

.......det er den IKKE længere. Mig og en hvid T-shirt - tja, det harmonerer altså bare overhovedet ikke. For det første fordi hvidt egentlig ikke klæder mig specielt godt, for det andet fordi der af uvisse årsager altid ender alt muligt mærkeligt på sådan en bluse. Og eftersom jeg havde et rest-farvebad stående i den store gryde i kældere, var der kun eet at gøre nemlig at få afvejet kemikalierne, få tilsat noget ekstra gult farvepulver og så ned i gryden med blusen. Jeg er spændt - den SKAL bare blive fin. Og lime-grønt er jo liiiiiiiige mig, hvis nogen ellers skulle være i tvivl.
Denne T-shirt var købt og lå bare i skabet og ventede på farvning - de næste skal jeg lige have syet først. Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke er kommet på denne ide noget før????? Jeg mener, hvorfor i alverden skal jeg gøre mig afhængig af, hvad andre mennesker mener, der skal ligge af stof i forretningerne til gør-det-selv-folket, som jeg jo tilhører?? Jeg har jo om ikke kilovis af farvepulver så i hvert fald noget, der læner sig meget kraftigt op af, så jeg kan da ligeså godt selv "lave" mit stof. De næste bluser skal ABSOLUT heller ikke være ensfarvede - der skal males, sprøjtes og trykkes i eet væk, når jeg lige kan se mit snit til det.
Foreløbig skal jeg så småt til at have pakket sammen til Spindeforeningens generalforsamling, som løber af stabelen på Lilleskov Teglværk den kommende søndag. Jeg glæder mig!!!

1 comment:

Silkemor said...

Kan du godt lide GRØNT??????
Glæder mig til søndag.
Knus Kirsten