Wednesday, February 27, 2008

Vild med ranunkler....

.........og med gerbera for den sags skyld. Og det er der vel strengt taget ikke noget at sige til?? Man lægger sølle 30-40 kr for et bundt smukke, farvestrålende blomster, der kan live op på selv den mest blæsende, grå og triste dag. Det ER da fantastisk.
Jeg kan faktisk ikke rigtig forstå, at der ikke forlængst var nogen andre, der havde snuppet dette bundt fra spanden inde ved SuperBrugsen; men de øvrige kunder må jo have overset dem. Det kunne jeg ikke - og jeg kunne heller ikke gå uden dem, det kunne jeg straks mærke.
Det går godt fremad ved rokken, Liselotte, nu mangler jeg faktisk kun 2½ bundt garn samt at få vasket hele molevitten. Jeg havde noget af det færdige garn samt fibre med til Spindeforeningens generalforsamling, og det blev behørigt beundret. Nu håber jeg bare, du også bliver glad for det.

No comments: