Friday, January 16, 2009

Færdig med den første...........

...........Möbius og så afgjort ikke den sidste. Den har været SÅ sjov at strikke, og jeg glæder mig til at komme igang med den næste.
Størrelsen?????????? Ja, hvad skal jeg lige sige? Enhver kan jo se, at jeg ALDRIG kan få denne hevet ned over skuldrene endsige få den til at BLIVE der. Men den er altså også lavet "lige ud i luften", dvs. uden så meget som en eneste lillebitte strikkeprøve. Til alt held står jeg i nærmeste fremtid og skal bruge en Möbius til en gave til et lille nips, der ikke er større end skidt for en skilling. Så jeg er ualmindelig godt tilfreds med resultatet.
Som I kan se på billedet, er Möbius hverken vasket eller hæftet (!!), og modellen ligner bestemt een, der godt kunne trænge til MINDST 1 time på sofaen (måske fordi hun har været oppe siden kl. 3.30 imorges?) Men jeg syntes altså lige, I skulle se, at jeg da også får noget lavet færdigt engang imellem.
Næste projekt er vist at få gjort den Hanne Falkenberg-trøje færdig, jeg fik som strikkekit FORRIGE jul. Det kan da ikke være et øjeblik for tidligt!

4 comments:

Anonymous said...

Ej, Karin. Den er da bare "for fed":-)
Synd størrelsen ikke er helt!!!!!!!
På den igen, med det "fede" striketøj.
Knus
Susanne

Unknown said...

Tak Susanne - den er ganske rigtigt bare "fed". Og garnet er altså bare super til formålet - det er noget, jeg købte i Sommerfuglen for ca. 100 år siden eller deromkring....... Dejligt at være lagerførende i den slags!
Jeg tror nok, den næste bliver en hæklet udgave - jeg HAR fundet en vejledning. Men det hører du mere om andetsteds;-))

Liselotte said...

Den er da blevet utrolig smuk, Karin. Sikke et held, at den er sjov at strikke. Så skidt med størrelsen. Du må bare på den igen :-)

Unknown said...

Jeps Liselotte - jeg laver da bare en ny!! Og heldigvis har denne Möbius den helt rigtige størrelse - bare til en anden end mig!!! Så den er 100% en succes;-)