Tuesday, May 25, 2010

Nyt udseende

Jeg syntes lige, jeg trængte til lidt forandring her på bloggen. Var inde og rode en lille-bitte-smule - næsten ingenting gjorde jeg; men lige pludselig var udseendet altså forandret ret så væsentligt!!! Ups, siger jeg bare, for dét der med at tage back-up af ting - ja, det gør jeg altså ikke liiiiige så meget i, vel? Men så måtte jeg jo bare lige finde en ny skabelon frem og begynde at redigere lidt i den.
Baggrunden er bare så fin, synes jeg. Jeg har fundet den lige her og er bare superlykkelig for, at der er nogen, der gider lave så smukke ting og så dele ud af dem. Og når der så ovenikøbet også er linket til en side, der har en enkel og logisk forklaring på, hvordan man så sætter sådan en smuk baggrund ind på sin ellers færdig-snedkererede blog, jamen så kan man da snart ikke forlange det nemmere og bedre, vel?

4 comments:

Helle Koed said...

Jeg synes du har fået en suuuuper flot blog :)) Og tusind tak fordi du vil bruge af det jeg ligger ud og ikke mindst linke til mig! ;)

Unknown said...

Tak Helle - det er takket være DIG, jeg har sådan en super-nice blog nu. Jeg er meget, meget glad for det nuværende udseende, og selvfølgelig linker jeg til dig, når det er din fortjeneste, den ser sådan ud;-))

Eva said...

Det er blevet flot. Hun er dygtig til mønstre, hende Helle. Flot, at du fik det på plads uden at ødelægge noget :)

Unknown said...

Ja Eva - jeg er også selv MEGET tilfreds med resultatet. Men det var altså ikke helt uden bøvl. Tidligere har jeg kun kunnet finde ud af at skifte baggrundsfarven; men altså en helt ensfarvet baggrund. Og der skulle endda nogen forsøg til, før det lykkedes mig at få sat det rigtige link ind. Men jeg lurede på, hvordan linket ser ud, når man bruger en "skræddersyet" skabelon til sin blog, og på den måde fandt jeg ud af det;-))