Wednesday, September 15, 2010

Rokken snurrer

Jeg er i øjeblikket i fuld gang med forberedelserne til årets messe Kreative Dage i Fredericia, som løber af stabelen den 29. - 31. oktober. Jeg har som altid rygende travlt, for jeg arbejder åbenbart bedst under pres og kan ALDRIG blive snøvlet sammen til noget som helst, før det næsten er for sent!!!!!
Den elektriske rok kører for fulde omdrejninger, jeg er igang med at spinde 1-trådet garn. Spolen herover viser det ene garn..............

.......og her ses fibrene, som lige skal en tur gennem kartemaskinen, før jeg spinder den anden tråd.
Jeg vil ikke røbe mere om mine planer hér, for skulle projektet nu gå hen og blive vellykket, skulle det jo gerne være noget af det, nogen af jer måske gider køre til Fredericia for at besigtige lidt nærmere. Og bliver det ikke til noget, finder jeg da bare på noget andet. Der er jo stadigvæk tid at løbe på, host-host!!!!!

Og forresten, jeg vil være at finde på stand nr D-3304, og alle skal være så hjerteligt velkomne til at komme forbi og hilse på;-)


2 comments:

Fruen said...

Hej Karin.
Det ser da utroligt lækkert ud. Sikke farver, lige til at blive glad i låget af ;-)
Ses vi til spindetræf i Esbjerg?
Knus Kis

Unknown said...

Ja Kis, det kan du tro vi gør. Og jeg glæder mig meget