Sunday, July 31, 2011

Superdejlig fødselsdag

Jeg havde den bedst tænkelig fødselsdag igår. Vejr-udsigterne havde ændret sig dag for dag ugen igennem, så vi var lidt spændte på, hvordan det mon ville blive lørdag. Det viste sig at blive HELT perfekt - lige akkurat sådan, som det meget ofte har været på min fødselsdag, nemlig solrigt og varmt.
Her er Anne igang med at inspicere en af gaverne fra mor og far, nemlig en FED taske fra Sara sko og tasker i Ribe. 
 Det samlede selskab bortset fra Søren, som agerer fotograf:-)
Efter maden blev haven kigget nærmere efter i krogene.
 Når familien samles er der meget, der skal vendes, diskuteres, studeres osv. Vi nød i fulde drag det gode vejr på terrassen, faktisk var det så varmt, at vi måtte rykke kaffebordet ud fra halvtaget, så vi kunne få lidt luft.
Jeg vil gerne sige mine gæster en stor tak, fordi de ville komme og fejre dagen med os - vi nød det begge i fulde drag.


2 comments:

Helvigs strikkehjørne said...

Dejlig ser det ud..Godt at du havde en god dag.;)

Unknown said...

Det VAR dejligt Helvig - og jeg havde virkelig en supergod dag:-)