Tuesday, March 12, 2013

Efter influenzaen.......

......har jeg været forkølet, haft ondt i halsen og sådan generelt ikke været helt oppe i gear:-). Det betyder ikke, jeg ikke har lavet noget, for livet får jo ikke sådan i stå, bare fordi man hoster en smule!!

I lørdags havde Vibeke i Garnhjørnet arrangeret en workshop med Annette Danielsen. Det blev en RIGTIG god dag - Annette er fuld af spilopper og hamrende god til at fortælle om dig selv, sine striktrøjer og om hele designprocessen:-)

Gennem et stykke tid har jeg haft en MASSE forskellige fibre gennem rokken - jeg skal nemlig undervise på et spindekursus i Brønderslev den kommende weekend. Over 40 prøver er det blevet til!!! Nu er jeg færdig, det skriftlige materiale er printet, og der er pakket et prøvesæt med alle se forskellige fibre til hver af de 10 kursister. Imorgen bliver bilen pakket, for både torsdag og fredag dobbeltjobber jeg og har derfor ikke hverken tid eller lyst til ret meget, når jeg lander herhjemme.

Lidt forskelligt tekstilt har jeg fået færdiggjort, bl a et babytæppe og en poncho. Og jeg er kommet igang med at spinde af nogen sjatfarvede, superwash-behandlede merinofibre fra lageret. 1-trådet, halvtykt garn ef virkelig noget, der rykker!!











No comments: