Tuesday, March 19, 2013

Spindekursus dag 2

2. og sidste del af spindekurset i Brønderslev forløb også fint. Vi snakkede om fibre af den mere eksotiske slags, bambus, soya, yakokse, bomuld, silke, alpaka, angora osv osv. De dygtige kursister arbejdede koncentreret, og de blev både spundet mange forskellige fibre, der blev lavet forskellige blandede garner, og der blev spundet med langt udtræk. 2 nybegyndere fik spundet dejlige garner, og de havde begge mod på at gå hjem og fortsætte spinderiet, så dem håber jeg også at se til næste år. Jeg blev nemlig spurgt, om jeg ville holde et kursus mere, hvilket jeg sagde ja til:-)

Jeg vil hermed gerne sige alle 10 kursister tak for en dejlig weekend - jeg nyder I den grad den varme og venlighed og store interesse, jeg bliver mødt med. Ingen underviser kan ønske sig bedre elever:-)

I år overnattede jeg et nyt sted, nemlig på Cafehaven. Stedet er SKØNT, og det får mine varmeste anbefalinger!! Det bliver også her, jeg vil overnatte til næste år.









2 comments:

Irene said...

Hvor lyder det godt det var en succes. Men det kunne det vel heller ikke blive andet, sammen med dig !

Unknown said...

Hvor er du bare sød Irene:-) Men jo, kursisterne virkede glade, og de 2 begyndere fik virkelig blod på tanden, og det er rigtigt dejligt!!