Tuesday, May 1, 2007

En dejlig 1. maj



Så er Søren endnu engang startet på nyt arbejde. Denne gang håber og tror vi på, det er et sted, han bliver, til han engang skal på efterløn eller pension. For at fejre dette nye job, fik jeg til opgave at købe enten en buket eller et par flasker rødvin fra mine forældre. Det blev til noget helt tredje, nemlig denne krukke som jeg selv har fundet planter til og tilplantet. Jeg tror også, de vil synes, det er et godt valg. En buket får vi jo ikke så megen glæde af, når vi mest opholder os udendørs. Og rødvin køber vi jo alligevel!!!!!!

Ellers er dagen gået med den sidste omgang farvning inden jeg skal til uldfestival i Saltum. Jeg orker bare ikke mere nu - jeg tror, jeg er ved at få "maler-hjerne" - i hvert fald kører jeg ikke lige i højeste gear idag. Men det gør jo heller ikke noget. Og imorgen skal jeg afsted på arbejde igen, så kan jeg da få slappet lidt af;-))

Nu mangler jeg så bare at få vejet alle de farvede fibre af, vundet dem op i fed og få sat bandaroler om. Det tager naturligvis også lidt tid; men det er nu meget hyggeligt, og jeg nyder sådan at se på alle de smukke farver undervejs.

Jeg har også fået skrevet nyhedsbrevet til Spindeforeningen - det bliver sendt til medlemmerne her een af dagene, når bestyrelsen lige har set det og sagt god for det!!

No comments: