Saturday, May 30, 2015

Arbejds-skadet?


Denne bare væg i vores stue har længe trængt til een eller anden form for dekoration! Forleden havde Søren et sæt trækasser med hjem, som han tilfældigvis havde fået øje på i SuperBrugsen. Hans umiddelbare tanke var, at de skulle stables ovenpå hinanden ude på vores bord på terrassen og bruges til diverse småting. Men det fik jeg ret hurtigt forpurret!!!


Igår aftes gik vi igang med boremaskine og skruer.


Kasserne blev hængt op lidt på må og få.


Idag har jeg fyldt dem med garn. Bomuldsgarn. Som jeg da godt vidste, jeg havde en del af.


Min chef mener, jeg er en smule arbejdsskadet - jeg er tilbøjelig til at give hende ret;-)


Søren synes også, det ser godt ud, hvilket er ganske vigtigt. Han kan også godt lide praktiske løsninger, som f eks indebærer, at det stadig er nemt at komme til at gøre rent. Så alle er glade, og det er jo skønt.

Pssssst - har du mon bemærket, at nederste kasse er placeret, så jeg kan have en kop kaffe stående derpå, når jeg skal sidde i hjørnet og spinde?




No comments: