Thursday, March 22, 2007

En dejlig gave


Prøv lige og se, hvad denne skønne kvinde har sendt mig...... ER det ikke bare vidunderligt? Og jeg vidste bare helt præcis, hvad det skal bruges til straks jeg åbnede pakken. Jeg skal filte, skal jeg, og jeg skal maskinbrodere. Og af kidmohair-garnet skal jeg enten hækle nogen fine borter, små ærmer eller lignende. Eller måske strikke, det har jeg endnu ikke afgjort. Men flot skal det blive - det håber jeg i hvert fald. Det færdige produkt, der ligger inde i mit hoved, ser i hvert fald ret ok ud!!!!!! Men det kan I så selv bedømme, når det bliver færdigt.
Væven står bommet og klar til sølning - der er angora fra Nette på rokken, jeg har gang i et Kaffe Fassett-broderi og hold op, hvor har døgnet bare OVERHOVEDET ikke timer nok i øjeblikket. Lediggang er som bekendt roden til alt ondt, og det skal vi ikke nyde noget af her i huset, så jeg iler videre............

No comments: