Sunday, July 15, 2007

Og nu HAR jeg skiltet på plads.....

Stolperne er bare noget almindeligt trykimprægneret træ, som bestemt ikke er særligt pænt, så det fik lige en omgang linolie iblandet noget Solignum, som er teaktræsfarvet. Resultatet er blevet vældig pænt, nu matcher stolper og skilt hinanden perfekt.


Her står kranen så ved skiltet - det er lidt svært at læse teksten på billedet her, det medgiver jeg; men jeg har allerede givet bogstaverne en omgang med den maling, stolperne også har fået, og det har hjulpet betydeligt. Jeg er meget glad for mit skilt - nu kan folk faktisk SE, der foregår noget spændende her i huset!!!

Forleden havde jeg faktisk en kunde, der var i tvivl om hun var gået forkert. Grunden: vi har ved hoveddøren en brevsprække, der har siddet i huset, siden det blev bygget. Der står Jeppe Aae derpå, og jeg kan faktisk godt forstå, kunden blev forvirret. Vi har bare ikke kunnet nænne at fjerne brevsprækken - den hører ligesom med til huset. Men der skulle altså ikke opstå lignende situationer i fremtiden!!!!!!!!



2 comments:

strikkeforsker said...

Tillykke med skiltet!

Unknown said...

Tak Ulla - jeg er vældig, vældig glad for det. Og min far er bare SÅ stolt - det kan jeg godt forstå, for det er virkelig pænt lavet. Og jeg er GLAD for, det ikke var mig, der skulle stå og bakse med en overfræser - jeg havde ALDRIG fået det til at blive så pænt!!