Thursday, December 27, 2007

Julen er en hård tid......


i hvert fald for nogen af os. Her har jeg lige fanget Søren i hans absolutte yndlings-stilling, nemlig med benene oppe. Han påstår, det er derfor, han ikke har åreknuder, og det skal såmænd nok passe.


Jeg var rigtig heldig som sædvanligt og fik nogen hamrende gode julegaver. Som f.eks. Gloria af Hanne Falkenberg. Den er sjov at strikke, og jeg glæder mig bare SÅ meget til den er færdig. Som det måske ses her på billedet, strikker jeg også af og til lidt baglæns men hva´, så holder garnet jo bare lidt længere!!!! Sådan går det, når man ikke koncentrerer sig ordentligt, når der skal strikkes en retpind med alle 3 farver på 1 gang.

1 comment:

Anonymous said...

Hej Karin.

Jeg vil lige ønske dig, din familie og venner et rigtig godt og lykkebringende nytår.

Tak for god bloglæsning i 2007 og på gensyn i 2008.

Mange hilsner fra
Dorthe