Friday, December 14, 2007

Maskinbroderi og -strik



Bertil og Karl er så små, så de ikke helt forstår det der med julegaver endnu, så jeg kan her godt afsløre, at de får hver et lyseblåt frotte-håndklæde med deres navn broderet på. Jeg håber, det bliver en succes; men det har jeg på fornemmelsen, det bliver!
Nederst et billede af den første af de 2 mohairtrøjer, jeg har strikket for Enggårdens Mohair. Modellen er fra Digt i Masker, side 40 - dog med et alternativt farvevalg. Den anden trøje bliver først færdig om nogen dage - jeg afventer nemlig lige en ekstraforsendelse med garn. Da jeg igår bandende over det manglende garn kom ind i stuen, kiggede Søren bare på mig og sagde lige så overlegent: "Du mangler garn?????? Du har da hele kælderen fuld!!" Ja, men hvad hjælper det, når det ikke er det RIGTIGE garn.

1 comment:

Silkemor said...

Wauwwwww Karin, hvor er den bluse bare helt FANTASTISK SMUK!!!!
Den har du da ikke været længe om, selv om det er på maskine. Hmmm. kunne være jeg ved lejlighed skulle få pakket min mors maskine ud og få lidt gang i den?

Knus Kirsten