Sunday, March 16, 2008

En pragtfuld dag.....

.......som vi bl.a. har tilbragt i Ho og ved Sædding strand, hvor min pressefotograf og jeg skulle prøve at lave nogen gode billeder af et par af mine ting. Nogen billeder fik vi da taget; men vi brugte vist mere tid på at nyde det skønne vejr og turen sammen. Vi havde købt smurte rundstykker og havde medbragt en kande kaffe - denne fremgangsmåde kan VARMT anbefales. Det var faktisk næsten som da vi var på ferie i Norge!!!!!!
Nu går jeg så og trisser lidt rundt og kan ikke helt bestemme mig for, hvad jeg skal få resten af dagen til at gå med. Men jeg finder vel på noget............

1 comment:

Silkemor said...

Nå, I har også bare nydt dagen i dag?
Det har vi også her i Nybøl,både med spinding og cykling:-)
Og altså de dersens håndtene....
MUMS!