Sunday, March 30, 2008

Så skal jeg igang med at rode igen!!



Og denne gang er det vores kontor, der står for skud. Vi har indtil nu haft hver sin computer stående på et bredt, hjemmelavet skrivebord. Det har sådan set været fint nok - lige bortset fra den KÆMPE fuglerede af ledninger, som Søren her ligger og prøver at udrede. Der er MANGE ledninger fra 1 computer; men når der så er 2, så er resultatet nærmest 100% uoverskueligt. Det har vi tænkt os at forsøge at lave om på; men først skal jeg have dampet tapet af, spartlet vægge op, klæbet glasfilt på og have malet. Når alt det er vel overstået, skal kontoret så igen indrettes - denne gang forhåbentlig endnu bedre og mere praktisk end sidste gang.

Jeg har bl.a. også købt magnet-maling, som jeg er meget spændt på at få afprøvet. Så hvis der bliver lidt stille her på bloggen den næste uges tid, er det altså fordi jeg står begravet i diverse tapet- og malergrej.

6 comments:

Birthe P said...

Det er sjovt, man ser altid din mand enten liggende eller nede på knæ. Her på bloggen altså!! Sådan er det sikkert ikke in real life - vel? ;-)
Knus fra Birthe

Unknown said...

NEJ, det er det bestemt ikke, Birthe. Men jeg prøver at fange ham i de situationer, hvor han har travlt med eet eller andet ANDET end bare at sidde med benene oppe. Og det lykkes da af og til, fnis
Knus Karin

Sus said...

Jeg har nomineret dig, ku kan se på min blog
Hilsen
Sus

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Teclado e Mouse, I hope you enjoy. The address is http://mouse-e-teclado.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

Hi! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?
I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on.
Any tips?

Feel free to surf to my webpage :: http://provillusreviews-hq.blogspot.com

Anonymous said...

I don't even know how I ended up here, but I thought this post was good. I do not know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!

My web page - www.arabyada.com