Wednesday, November 14, 2007

Julemarked på Kragerup Gods




Lige et par stemningsbilleder fra sidste weekends julemarked på Kragerup Gods. Markedet var velbesøgt, jeg havde rigtig god hjælp fra min søster - både til at få standen stablet på benene og til at betjene kunder, filte perler osv. Desuden fik jeg hilst på 2 kendte mennesker fra Nettet, Fru Aggergaard og Nanna - tak for en herlig sludder til jer begge. Tiden er desværre alt for kort sådanne steder; men nu har vi i hvert fald fået sat ansigter på, hvilket altid er dejligt!! Tak fordi I ville besøge mig på min stand! Og Vivi, som ovenstående billede viser, så VAR han der altså i år igen - ham med de bare knæ og de sjove lyde!!!!!

Flere billeder følger - men jeg kan altså ikke få lov til at uploade flere lige nu, så dem må I lige vente lidt på.............

3 comments:

Mette H. said...

Det er da en forrygende stand du har fået banket op der. Det ser rigtig godt ud.

Unknown said...

Tak skal du have Mette. Tja....alle de farvede fibre tiltrækker altid mange folk - osse MASSER, der hverken spinder eller filter. Men de er vilde med farverne og vil gerne hen og mærke på fibrene og spørge undrende om, hvad i alverden man bruger dem til. Jeg kommer virkelig i snak med mange på den konto!!

Birthe P said...

Flot stand! Håber du havde et rigtigt godt marked.
Jeg savner lidt et "full figure"-foto af herren med sækkepiben - når man nu endelig ser et hankønsvæsen i skørter vil man jo gerne se det hele, ikk? ;-)