Sunday, February 24, 2008

Træt ovenpå en rigtig dejlig dag.

Det var jo idag, den første ordinære generalforsamling i Spindeforeningens historie skulle løbe af stabelen. Vi er mange, der har glædet os længe til at besøge stedet her:

Stedet var perfekt med god plads til både generalforsamling, spisning og ikke mindst spinding og snak om fibre og meget andet godt. Der blev kælet for smukke fibre.........

.......... der blev snakket og fortalt.............
......og her ses det mandlige indslag i noget, der indimellem godt kunne minde mistænkeligt meget om en hønsegård.
Generalforsamlingen forløb i god ro og orden under kyndig ledelse af ordstyrer Inger Grau, og bestyrelsen fik lov til at blive på posterne. Det nye indslag i bestyrelsen, Annie, bydes hjerteligt velkommen - det bliver dejligt med et sjællandsk islæt!!!!!!
Tak til alle I, som kom til generalforsamlingen - jeg er stolt af at være formand for så dejlig en forening. Og ikke mindst tak til mine pragtfulde medspillere i bestyrelsen - tak for al jeres gode hjælp!!!!
(Jeg beklager den noget rystede kvalitet af billederne - jeg har givet Søren skylden, fordi han insisterede på, jeg skulle medbringe det nye kamera. Det er i hvert fald ikke MIN skyld, vel??)

No comments: