Sunday, June 15, 2008

Super-lækkert


Vel tilbage efter en super-god ferie på Kreta er jeg nu så småt igen ved at være landet og klar til at komme igang med hverdagen igen. Det var en kølig fornøjelse at komme til Billund, vi havde jo vænnet os til ca. 30 grader og FULD sol, så vi blev lidt kolde om næserne. Men det er nu også forfriskende med lidt køligere vejr og ikke mindst regn;-))
Der lå en pakke og ventede på mig på posthuset, så jeg skyndte mig at cykle op og hente den. Og jeg blev IKKE skuffet. Dejlige fibre og en skøn håndten. Birthe og jeg ville lige afprøve denne spindle-and-batt-club, og jeg er ualmindeligt godt tilfreds. Jeg har sendt Birthes andel afsted mod Ry i går - jeg håber, pakken dukker op imorgen.

2 comments:

Birthe P said...

Jeg venter meget spændt på posten.. (kom NU!..)

Annie said...

Du siger bare til når du bliver træt af at se på den der lyserøde ten :o)

Wau - hvor ser det godt ud! Både fibre og sten-ten.