Monday, March 21, 2011

Generalforsamling

Jeg ved det godt - det er snart længe siden, vi havde vores 4. generalforsamling i Spindeforeningen - det foregik faktisk søndag den 27. februar på Lilleskov Teglværk i Tommerup; men der har været lidt travlt med alt muligt andet her på matriklen, så indlægget kommer altså først idag:-) Men..........bedre sent end aldrig, ikke?
Heldige mig blev genvalgt som formand for verdens bedste forening (ifølge Kirsten, og hun ved, hvad hun taler om!!!!). Det er en sand fornøjelse at stå i spidsen for en gruppe af skønne, engagerede kvinder og mænd, der kun vil det bedste og som virkelig bakker op om foreningen. Vi var faktisk 42 tilmeldte af ca. 110 medlemmer - det siger da en hel del om opbakningen!! Og om vores generalforsamlinger, der mere og mere bliver betragtet som et tilløbsstykke:-)
Jeg blev af Annie begavet med denne smukke fiber-buket, det var bare SÅ sødt og betænksomt, og jeg blev ganske overvældet og meget, meget glad!
Vi kom til at sidde temmelig tæt - faktisk så tæt, så vi til næste år pønser på at finde et lidt større sted at være - et dejligt positivt "problem" at skulle løse.


Birthe og jeg havde lavet workshop om effektgarner, Birthe tog sig kærligt af Corespinning, imens jeg koncentrerede mig om spinding af silkekokoner.


Der blev arbejdet koncentreret rundt omkring ved rokkene.


Det er bare om at holde tungen lige i munden, når man skal igang med en ny type garn!!
Tak til alle I, der mødte op på Lilleskov Teglværk, jeg havde en aldeles uforglemmelig dag i det bedst tænkelige selskab:-)

No comments: