Wednesday, June 6, 2012

Bytterunde i Spindeforeningen

Hip hip hurra for Spindeforeningen, siger jeg bare. Der er endnu engang sat en bytterunde igang, og jeg skyndte mig naturligvis at melde mig til. Jeg har deltaget i samtlige foreningens bytterunder, og det er akkurat lige sjovt hver eneste gang. Og det er sjovt både at give og modtage fibre!
I denne runde er det Bente T., der skal have fibre tilsendt, og jeg skulle modtage en pakke fra Birthe. Og minsandten om ikke denne pakke kom idag.

 Se bare, hvad der var i pakken!!!! De smukkeste fibre i blå og grønne nuancer - Birthe kender mig så godt, så hun ved 100%, hvad der skal til for at gøre mig lykkelig:-)))))))
Fint er de pakket og et sødt kort ligger der også ved:-) Birthe har forberedt fibrene så grundigt, at jeg bare kan begynde at trække af inde fra midten, og så går det helt af sig selv. Nøj, hvor jeg glæder mig til at spinde dem, til at vise det færdige garn frem og tilslut at vise det færdige produkt frem.

I aften skal jeg på Midtgård og spinde, og her bliver fibrene naturligvis medbragt til fremvisning. Men det er nu ikke dem, jeg skal spinde. Jeg har nemlig lovet vores søde nabo, Camilla, som den 1. september skal giftes med sin Peter, et brudesjal af noget af mit håndspundne garn. Det skal spindes af en BFL-silkeblanding og noget af mit eget, hvide angora. Der er stadig god tid, men det skader jo ikke at blive færdig med strikningen af sjalet i god tid osse, så jeg klør på ved rokken:-)

1 comment:

Ulla said...

Wow det er en bytterunde for professionelle. Lækre fiber, er det til kælekassen eller kommer de på rokken ?