Wednesday, April 10, 2013

Fru Zippes pæoner - et længerevarende projekt

Jeg er blevet spurgt om, hvordan det går med mit broderi!!!!!!!!!

Sandheden er, at jeg mangler meget - RIGTIG MEGET endda! Fru Zippes "Flora Stripe" er ikke sådan lige at trylle færdig i en håndevending - tværtimod. Der skal tælles og skiftes farve konstant, hørlærredet er fint, så der kræves friske øjne og skarpt, præcist lys. Men jeg er da nået et pænt stykke og har faktisk også haft gang i noget af "automat-broderiet" (de lodrette, grå striber). Puden bliver så fin, så fin og jeg elsker korsstingsbroderi og puder, så mon ikke jeg bare skulle lade broderi, mønster og garn blive liggende fremme i stuen, så jeg engang bliver færdig??? Jeg gør det!!!!!!!!!!

2 comments:

Ulla said...

Tak for kigget. Du er da nået et stykke på vej. Striberne går hurtigt og det gør meget af det blå også.

Jeg har iøvrigt købt Flora Stripe II, behøver jeg skrive, at julestrømpen kun er 1/10 færdig...

Irene said...

Jeg har osse et broderet pudearbejde liggende, som jeg fik statet op på da jeg ikke kunne strikke pga en opereret hånd.
Men jeg satser da osse på at blive færdig .... engang ;o)