Saturday, March 21, 2015

Yarnbox


Fie, chefens søde datter, har lokket mig. Ikke i fordærv, for det kunne Fie aldrig finde på; men derimod til at prøve at bestille en Yarnbox. Fidusen er, at man bestiller en pakke, man kan vælge mellem een med strømpegarn, en "alm" pakke eller en luksuspakke. Fie og jeg har i første omgang bestilt en "almindelig" pakke for sådan liiiige at se det lidt an. Hvilket garn får (køber!!) man mon, hvordan er opskrifterne osv. Når man tilmelder sig, udfylder man en del spørgsmål såsom hvilke farver vil man helst have/ikke have, skal farverne være klare eller afdæmpede, skal garnet være tykt eller tyndt osv.

Jeg er MEGET glad for mit garn, der har lilla, blå og gyldne afdæmpede nuancer. Det er håndfarvet 60% silke og 40% merino og der er 200 g ialt.

Med pakken følger også et mønster, og jeg er klar til at gå igang med sjalet. Men først har jeg lige en bestilling på en maskinstrikket trøje, der skal klares - og så har jeg dej til Meyers kanelsnurrer til hævning i køkkenet. Det er en fantastisk lørdag.

Tusind tak fordi du lokkede mig Fie.

2 comments:

Merete said...

Det ser godt nok spændende ud. Jeg kunne godt tænke med at prøve sådan en yarnbox, hvor har du købet det henne?

Unknown said...

På Nettet Merete - www.yarnbox.com