Wednesday, February 18, 2009

Børnetrøje i vendestrik

Børnetrøjen her er strikket efter bogen Vendestrik, og jeg synes faktisk, den er blevet ret god. Garnet har jeg selv indfarvet, det er en superwash-behandlet bluefaced leicester, som er blevet sjatfarvet. Og trøjen er strikket på mine Knitpicks rundpinde str 4½. Jeg har strikket slavisk efter str. 1 år.
Knapperne er lavet til netop trøjen her - jeg synes faktisk, de passer meget fint hertil.

Og her ses bogen. En fin lille ting, ret ukompliceret men lige til at gå til med gode forklaringer og tegninger. Dyr er den heller ikke, og den kan erhverves her.
Aktivitetsniveauet er ikke helt på 100% i øjeblikket - jeg er rendt ind i en virus af een eller anden art - pokkers osse. Men jeg står da på benene og er osse i Bilka, så helt skidt er jeg jo heller ikke. Faktisk har Søren også været skidt i 14 dage - igår mente han altså, det måtte være tid til at ringe til lægen. Og hvad sker der? Til morgen er han frisk som en havørn, hovedpinen er pist væk, og han er klar til at cykle på arbejde igen. Den metode virkede desværre ikke for mig - jeg spekulerer lige nu på, hvad jeg så skal hitte på. Foreløbig har jeg presset en lækker juice med æbler, appelsin, citron, agurk og ingefær - noget skal der jo gøres!!!!

2 comments:

Birthe P said...

Hvor er det en sød trøje :-) Farverne er rigtig fine, synes jeg.
God bedring ønskes du af en træt-træt-træt Birthe P..

Unknown said...

Tak Birthe - ja jeg synes faktisk også, farverne er blevet gode.

Og tak for dine gode ønsker - jeg er bare SÅ træt af at være halvsløj. For rask til at melde mig syg og for slap til at være sådan helt på dupperne. Går du også med eet eller andet irriterende i kroppen?