Thursday, April 16, 2009

Piv

Hmmmmmm, og så er det så, at jeg sidder her og har lidt ondt af mig selv, fordi hele undermunden føles kæmpestor og sært ustyrlig efter et besøg hos tandlægen. Jeg vidste godt, jeg skulle have lavet 2 huller, og jeg havde også selv bestilt bedøvelse; men for pokker hvor er det da træls her bagefter. Og jeg er træt som jeg ved ikke hvad i kæben efter at have ligget der og gabt HØJT op i en 3 kvarters tid!!!!!!
Jeg er igang med at printe bandaroler; men printeren kan jo sådan set godt køre selv, og jeg sidder lige og spekulerer på, om ikke jeg skulle lægge mig ind på sofaen under et tæppe og fortsætte med at pylre???????? Jeg tror, jeg gør det;-))

2 comments:

Made By Dorthe said...

Jeg håber at du valgte sofaen, og at Søren kunne nurse dig :-)
Håber at det går bedre i dag :-)

Unknown said...

Tak Dorthe, det går heldigvis fint-fint idag. Og ja, jeg valgte skam sofaen. Det er faktisk et hit at kunne sove, imens bedøvelsen fortager sig!
Søren var ikke hjemme, så han slap for al min jammer; men han kommer hjem idag - snart - og jeg GLÆDER mig.
Rigtig go´ weekend.