Monday, September 14, 2009

Jeg spinder på livet løs

Men her allerførst lige et billede af en glad lille kanin, i dette tilfælde Evelyn, der er i "fri dressur" på sol-terrassen, dog ikke mere fri, end begge kaniner er SKARPT overvåget af enten Søren eller mig eller os begge;-) Men kaninerne nyder at komme ud af deres bure og kunne hoppe lidt mere rundt.
En kær veninde af mig fylder ganske snart år, og hun har ønsket sig en "Karin-ting". Så jeg er gået igang, og projektet ser faktisk ganske, ganske lovende ud. Men da jeg ikke har helt styr på, om Mette måske læser med her, vil jeg jo ikke afsløre alt for meget. Men jeg kan da sige så meget, at garnet på spolen her bliver til en del af hendes gave, det skal tvindes sammen med en ultra-tynd silketråd, som jeg har farvet med nogen reste-farver, jeg tilfældigvis lige havde stående og som faktisk var ret flotte sammen! Silketråden ses på garnvinden herunder.


Og her ses fibrene til Mettes gave - en nærmere forklaring følger senere...........

Og sidst men absolut ikke mindst er det jo blevet årstid for æble-plukning. Jeg har fået bjærget høsten af vort MEGET dårligt placerede æbletræ, hvem er vel så tumpet at plante et æbletræ i havens mørkeste hjørne?? Ja, det er ærligt talt ikke for kvikt! Men uagtet den ringe placering giver træet dog en pæn høst, jeg glæder mig meget til at presse disse æbler samt alle de andre, jeg får tilbudt rundt omkring til lækker saft!


No comments: