Friday, October 16, 2009

Det går stærkt........

......i øjeblikket på Kornvangen. Jeg har travlt med at gøre klar til messen næste weekend, så der farves, printes skilte, pakkes fibre, vindes garn op, sættes bandaroler på og spindes i eet væk!!!!! Så selvom der er stille på bloggen, er der altså ALT ANDET end stille her i huset!

Det er ikke meget, jeg når at få spundet i denne tid; men lidt kommer der da på haspetræet. Bl.a. dette fed garn, som består af 1 tråd cashmere og 1 tråd silkekokoner. Silkekokonerne har jeg "sjat-farvet", dvs. jeg har blandet en masse fede farver og har så hældt dem ud over kokonerne på må og få. En super-sjov måde at farve på, resultatet bliver ret uforudsigeligt, hvilket bestemt ikke gør det mindre spændende!
Jeg har naturligvis silkekokonerne med til Fredericia sammen med en HEL masse andre sjove ting og sager. Der vil også være mulighed for at vinde et fed håndspundet garn - jeg laver nemlig en lille "event" på min stand nr. 3306 i Hal D. Ses vi??????


3 comments:

Kirsten said...

Åhhh Karin, ville ønske jeg kunne være der sammen med dig. Men skal jo til barnedåb, som jo er et dejligt must, og tager allerede afsted lørdag hvor sønnen fejrer fødselsdag!
Uhhh, hvorfor er det lige man ikke kan være 2 steder på een gang...øv!
Ønsker dig en superfed og dejlig messe, søde dig:-)
Knus

Annie said...

Aaaaargh - nej, jeg kan næppe komme afsted heller, så det er salt i såret med al den kvidren om "kreative dage" *suk*
Jeg håber du får en fantastisk messe og glæder mig til at høre mere om den!

Unknown said...

Øv - jeg havde ellers glædet mig til at hilse på jer begge 2!!!!!! Men I skal nok få et fyldigt referat, omend det kun bliver fra min "pind", da jeg jo ikke sådan kan suse rundt;-))