Saturday, May 12, 2012

Vindblæst lørdag

Imens jeg har sovet tungt og godt efter en god arbejdsdag i Bilka, har Søren været i viks. Han har brugt de sidste sten af den ret betragtelige bunke, vi en overgang havde liggende i vores "sandkasse". Nu er der ryddet op, og stenene pryder på smukkeste vis rundt omkring i haven. Han har hældt en betonblanding med godt med sand i ud omkring stenene, så vi satser hele butikken på, det osse giver mindre lugearbejde, hvilket vi synes, vi har rigeligt af. Haven er blevet rigtig fin, synes vi begge.
Og som belønning fik Søren så lov at bestemme, hvilken kage jeg skulle røre sammen. Valget faldt på en mazarinkage, som nu står i ovnen. Det ER nu en dejlig lørdag - osse selvom det blæser, så det halve kunne være nok. Gad vide, om teltene stadig står i Saltum, hvor der er Uldfestival i weekenden, og hvor jeg for første år ikke er med:-((((((

5 comments:

Silkemor said...

Åhhhhh Karin, hvor ser jeres have da bare skøn ud!

Det ser supergodt ud med de natursten som Søren har lagt:-)

Rigtig god weekend, kære dig.

Knus

Kathe Lewis said...

Det lyder som et rigtig godt koncept - tør man bede om opskriften på en sådan cementblanding? vi er netop ved at kante vores bede med natursten, efter at jeg har brugt DAGE på at fjerne rødder af skvalderkål....jeg vil hellere bruge tiden til noget andet! ;-)

www.frunielsen.com said...

Så smukt og nemt at holde,-- det ser altid pænt ud.---knus

Anne Marie said...

Ihh hvor han kan ham far :o) Det ser super godt ud!

Unknown said...

Ja Anne - han er rigtig god til at få haven til at se helt fantastisk ud. Glæder mig til I kommer hjem og kan se det:-) Knus