Sunday, December 14, 2014

3. søndag i advent

Endnu engang er det blevet søndag, endnu engang har vi fået skønne adventsgaver:-)


Fra Mor og Far var der 2 mere af de smukke dækkeservietter, der passer så fint til vores skønne keramik fra Langeland. Og en flaske af den lækre gløgg, som skal nydes til en æbleskive i eftermiddag. Tusind tak til de ældre på Præstevænget!!



Fra Jeanette var der endnu en pragtfuld, hjemmelavet gave, nemlig dette skønne sæt. Tusind tak Jeanette, størrelsen, farven og stilen er bare HELT perfekt.



Dagen idag blev også dagen, hvor vi blev inviteret til barnedåb hos vores kære naboer, som desværre har solgt deres hus og derfor ikke er vores naboer ret meget længere. Men de mener altså, at vi skal være med til at fejre deres lille guldklump, hvilket jeg er meget rørt over og stolt af.

Dagen idag er også dagen, der blandt andet skal bruges på at færdiggøre pulsvarmer nr 2. Opskriften er af Sidsel Sangild, modellen hedder Rundetårn, og garnet er noget af min håndindfarvede uld. Og garnskålen - den er fra min kære, kære veninde Mette. Jeg elsker den skål men endnu mere elsker jeg Mette for at have tænkt på mig og givet mig den.

No comments: