Sunday, December 14, 2014

Den dejligste lørdag

Igår havde jeg besøg af mine tidligere kollegaer fra Bilka. Peter kom tidligt - han skulle jo ikke først køre hjem fra Bilka for så at køre tilbage til Esbjerg igen! Han havde arrangeret pakkeleg - jeg havde suppleret lidt med nogen lidt børnevenlige pakker;-)


Mette og Steffen og vores lille barnebarn Elise var naturligvis osse med - det passede Elise ualmindeligt godt at sidde i rokkestolen ovre fra Mormor og Morfar. 

Kim og Anders var med, og Mikkel, Trine og deres søde drenge Benjamin og Mathias var med, og Kenneth og søde Laura kunne heldigvis også være med.


Jeg fik så fine gaver af dem alle, Laura havde lavet den skønneste nisse til mig sammen med sin Farmor. Jeg blev så grundigt forkælet, og det gjorde mit hjerte og min sjæl så godt at se dem allesammen, så jeg har besluttet, at dette må blive til en årligt tilbagevendende begivenhed. Det kan bare ikke være anderledes.

Jeg havde lavet julegaver til børnene, og jeg havde givet den lidt gas med indpakningen. Det ER nu bare skønt at lave og give gaver:-)






Tusind tak til jer alle for en dejlig eftermiddag - vi gør det om igen til næste år.

No comments: