Tuesday, April 24, 2007

En herlig fridag


Min sidste ferie-fridag i år er blevet fyret af idag - bl.a. i selskab med denne lille størrelse, Pjuske, som vi passer hele ugen for min mands ældste datter og hendes kæreste, der er taget på ferie. Hun er heldigvis ganske nem at have med at gøre - ind imellem kan det knibe lidt med hørelsen; men det hjælper, når jeg skruer den stramme mine på!
Udover at passe hund har jeg også fået filtet en smule. Billederne må dog vente til imorgen - jeg er godt og vel brugt for idag. Vågnede kl. 6 og KUNNE bare ikke holde ud at ligge mere, så jeg sprang ud af sengen og har så stort set været igang siden. Jeg er nu heldigvis færdig med at vinde alt i alt 4 kg strømpegarn op i fed - det er 80 nøgler, og det er saft suseme mange - især, når der går kludder i dem, som der jo af og til gør. Nå; men garnet er i hvert fald klar til uld-festivalen i Saltum - og til at blive fotograferet og lagt op på min hjemmeside. Det kommer nok imorgen, vil jeg tro........

No comments: