Wednesday, April 4, 2007

Silke-fibre





Jeg fik en forespørgsel på silkefibre forleden og var i den anledning lige henne og tage et par billeder. Og dem kan I jo sådan set også ligeså godt få at se. De røde, orange og pink fibre røg afsted mod Sønderborg i går, og de er nået vel frem, har jeg set på denne blog. Jeg må vist hellere få bestilt nogen flere fibre hjem inden så længe, jeg har også en kunde, der venter på alpaca-silke-blandingen, som bare er SÅ lækker.
Ellers er jeg i fuld gang med at prøve at finde balancen på mine rulleskøjter. Og det er bare ikke så nemt, som det ser ud til, kan jeg godt betro jer!! Når man så tager i betragtning, at jeg er så gammel, som jeg jo er (!!) og ALDRIG før har været oppe på hverken rulleskøjter eller almindelige skøjter, så er det faktisk lidt af en udfordring. Alene dét at komme op fra sofaen, hvor man har siddet og snøret skidtet fast på benene, må være et syn, der kan få enhver til at bryde ud i en tordnende latter. Men bare vent og se - jeg VIL have det lært, for det ser faktisk temmelig sjovt ud, når der sådan kommer nogen løbende, der har tjek på den slags.....


3 comments:

strikkeforsker said...

Hvor er de smukke!
Hov er der 200 g af dem nr 3 fra oven til salg?

Unknown said...

Hej Ulla.

Ja, det kan du tro!! Sender du mig lige din nye adresse på privaten, så skal jeg pakke fibrene til dig.

Kærlig hilsen Karin

Anonymous said...

Kære Karin.

Køb nu riiigeligt, ik ??

kh Bente