Monday, March 17, 2008

Et par skud fra igår




Her er et par af de billeder, vi fik taget igår. Vi var ikke afsted for at få taget en MASSE billeder til hjemmeside/blog; men mere for at lære kameraet lidt nærmere at kende samt - ikke mindst - at nyde det smukke vejr. At sidde på en bænk og drikke kaffe af kop-folde samt spise medbragte rundstykker - det er tæt på lykken for os!!

Og så kan jeg iøvrigt lige meddele, at den tredje håndten også er afsat. Det er 2 af de lette, der er tilbage - tjek selv min hjemmeside under punktet Hånd-tene.

12 comments:

dioni blasco said...

feo, seco, gigante y azul

Justo momentos antes
De darnos
El primer beso
Me dijo que una procesionaria *
Le había picado
Hace tan solo unos días
.
Que cambiando
La comida a su perro
Vio dos o tres en el jardín
Y otra mas,
Junto a la comida
dentro del comedero
.
El perro tenia la lengua fea,
Seca, gigante y azul,
Y ella, fuera como fuera,
Lo llevo al veterinario
Donde lo examinaron
y le pincharon
Salvándole,
justo a tiempo
De una muerte segura.
.
Pero por cierto...
¡Mírese usted el dedo!
Y se fue como pudo,
Al hospital clínico universitario
Con ese dolor tan grande
Y un picor solemne
Como si aquello
Fuera o fuese
El peor de los venenos.
.
Y le clavo una aguja en el trasero,
Un medico barbudo y serio
Que le receto pastillas y un ungüento,
Mientras aun tenia
Su precioso culo
Al descubierto.

.
Todo por evitar que estuviese
Ese dedo, tan feo,
Seco, gigante y azul.
.
Pero eso fue antes,
como ya dije,
Antes del primer beso.
Por que ahora solo nos besamos
Y nos besamos muy en serio.
.
Minuto va y minuto viene
Y yo comienzo a sentir
Un bulto tambien
Saliendo de mi cuerpo.
Algo se esta poniendo feo,
Seco, gigante y azul.
.
Y Virginia me mira,
Y sonríe dándome
Mordisquitos en el cuello,
como queriendo y sabiendo
esta noche, ponerle remedio

dioni blasco said...

feo, seco, gigante y azul

Justo momentos antes
De darnos
El primer beso
Me dijo que una procesionaria *
Le había picado
Hace tan solo unos días
.
Que cambiando
La comida a su perro
Vio dos o tres en el jardín
Y otra mas,
Junto a la comida
dentro del comedero
.
El perro tenia la lengua fea,
Seca, gigante y azul,
Y ella, fuera como fuera,
Lo llevo al veterinario
Donde lo examinaron
y le pincharon
Salvándole,
justo a tiempo
De una muerte segura.
.
Pero por cierto...
¡Mírese usted el dedo!
Y se fue como pudo,
Al hospital clínico universitario
Con ese dolor tan grande
Y un picor solemne
Como si aquello
Fuera o fuese
El peor de los venenos.
.
Y le clavo una aguja en el trasero,
Un medico barbudo y serio
Que le receto pastillas y un ungüento,
Mientras aun tenia
Su precioso culo
Al descubierto.

.
Todo por evitar que estuviese
Ese dedo, tan feo,
Seco, gigante y azul.
.
Pero eso fue antes,
como ya dije,
Antes del primer beso.
Por que ahora solo nos besamos
Y nos besamos muy en serio.
.
Minuto va y minuto viene
Y yo comienzo a sentir
Un bulto tambien
Saliendo de mi cuerpo.
Algo se esta poniendo feo,
Seco, gigante y azul.
.
Y Virginia me mira,
Y sonríe dándome
Mordisquitos en el cuello,
como queriendo y sabiendo
esta noche, ponerle remedio

MadameSoleil said...

The pink one is really beautiful, did you do the colouring yourself, I'm sorry I don't understand the language it's written in...

Lene said...

Hej Karin,
Jeg har hverken i dag eller i går kunnet komme ind på overskrifterne på din hjemmeside. Gad vide hvorfor. Der sker absolut intet, når musen rammer teksten.

Unknown said...

I´m sorry, I will try in English too, madamesoleil!!
Yes, I dyed the fibres myself, spun the yarn and knitted the scarf. I like the way the colours are changing a lot, you too??

Kind regards from Karin

Unknown said...

Hej Lene.

Andre har også problemer med min hjemmeside - jeg forstår det ikke helt, for jeg har ingen problemer. Min mand heller ikke, han bruger Explorer 7.0
Firefox duer i hvert fald ikke - håber, du finder ud af det, for jeg ved ikke, hvad der er galt.

Hilsen Karin

Annie said...

Jeg har heller ingen problemer med hjemmesiden...
Er det grøn-blålige tørklæde også strikket? Meget fint mønster, synes jeg.

Unknown said...

Hej Annie.

Nej, det er vævet. Og jeg er også helt pjattet med farverne. Islættet er håndspundet.

Kærlig hilsen Karin

Zette said...

Nøj, hvor er dine tørklæder flotte, karin.
Jeg er vildt betaget af det lyserøde. Så fint!!
God påske til dig og dine.

Anonymous said...

Det lyseblå sjalet i kypertavarter er nydelig. Det blir så fint spill med det håndspunnete garnet. ha en fin spinnende påske!

Anonymous said...

Sikke et par smukke tørklæder! Er opskriften på det lyserøde dit eget design eller kan man finde det et sted?
Jeg synes det er vildt flot som farven skifter :)

Unknown said...

Hej Else.
Tak - jeg er også selv rigtig glad for tørklæderne.
Mønsteret på det lyserøde tørklæde er et "færdigt" et, dvs. det er taget fra en engelsk bog med mønstre i. Påfuglemønster eller noget i den stil. Garnet er håndspundet af fibre, som jeg også selv har farvet.
Hilsen Karin