Saturday, August 9, 2008

Lidt nyt på hjemmesiden

Så har jeg igen fået lagt lidt nyt på hjemmesiden - den vil jævnligt blive opdateret, så hvis du har tid og lyst, synes jeg du af og til skal kigge forbi og se nærmere på sagerne.
Fibrene her er en blanding af BFL og silke, indfarvningen er den nye, jeg lavede i forbindelse med Heidi Teglgaards tæppe-projekt (se et tidligere indlæg her på bloggen) samt Spindeforeningens fælles-tæppe. Lapperne til Heidis tæppe er forlængst færdige, jeg mangler endnu at spinde kant-garnet til Skov-tæppet, som, når det engang når så langt, skal med rundt til diverse events med Spindeforeningens deltagelse.
Ellers er det ikke VOLDSOMT meget, jeg når i øjeblikket, Bilka fejrer fødselsdag fra imorgen kl. 10 og de næste 6 uger (!!!!!!!!!), så der har været tryk på i konditoriet. I min afdeling har vi nemlig travlt INDEN fødselsdagen bliver skudt igang - der er MANGE forberedelser at gøre til f.eks. tilbud på othello-lagkager, suk!! Men...........jeg synes, vi er så godt forberedte, som vi overhovedet kan være, og det er da slet ikke så ringe endda.
Forresten har jeg da lavet lidt andet end at farve fibre. Jeg har farvet lidt superwashed merino-garn, købt færdigspundet men ufarvet. Og jeg har også lavet noget andet; men det skal bruges til en gave, og jeg har KRAFTIGT på fornemmelsen, at modtageren læser nøje med her, så derfor bliver det først afsløret senere!! Det eneste, jeg kan sige om dette projekt er, at det færdige resultat kan proppes i fryseren!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

Birthe P said...

Smukke, vidunderlige farver! Helt fantastisk farvesans du har, Karin :-)

Unknown said...

Tak søde ven - og i lige måde. Dit projek "Stedmoder-blomst" er da blevet til en helt fantastisk palet!
Glæder mig til vi ses inden så frygteligt længe;-))