Sunday, June 5, 2011

Ses vi næste lørdag?


Vibeke fra Garnhjørnet, Irene fra Strikkekids og jeg har i fællesskab arrangeret WWKIP-dag på Torvet i Esbjerg næste lørdag fra kl. 10-16. Alle er mere end velkomne til at komme og deltage i arrangementet. Se mere info her
Her er lige et par glimt fra sidste års strikkedag, hvor vejret var NOGET ustadigt og blæsende; men det holdt faktisk tørvejr, imens vi sad inde på Torvet. I år har vi garderet os med Dronning Louise, hvor vi må komme ind og sidde, hvis vejret bare bliver for dårligt, hvad det naturligvis ikke gør (7-9-13)
Kunne dette måske være noget for dig, så kom ENDELIG forbi. Det er absolut frivilligt, hvor længe du har lyst til at deltage, husk bare forplejning, stol samt strikketøj. Bilka giver kagen til eftermiddagskaffen, så den behøver du altså ikke medbringe:-)

5 comments:

Anonymous said...

Det kunne være hyggeligt, men jeg strikker (world wide knit in public) i Sorø sammen´dag..vil sende tanker til Esbjerg :) Rigtig god fornøjelse :)

Unknown said...

Og jeg sender tanker til Sorø, kære Anne. Håber I får en rigtig dejlig dag.

Irene said...

Jeg kommer selvfølgelig ;o) ... og der er meldt tørvejr på DMI, jeg glæder mig vildt :o).... lov nu ikke for meget med den kage, tænk hvis vi bliver 200 ... ;o) Vi ses lige straks søde Karin.

Helvigs strikkehjørne said...

Selvfølgelig ses vi...glæder mig allerede.:Det var så hyggelig sidste år.;)

Vilde Farver said...

Hej Karin,
lyder godt, men desværre, det er jo midt i en arbejdsweekend ! ;)
Håber, vi ses en anden gang.