Friday, April 20, 2007

Er der noget at sige til....


.........at jeg er pjattet med min have, når den kan forsyne mig med sådanne buketter?? Det eneste, jeg skal gøre, er at iføre mig noget der ligner en forsvarlig vinterbeklædning, bevæbne mig med en havesaks og så smutte ud og hente disse herligheder. Nu står de i stuen og kan pynte og vække glæde hele weekenden - det er da herligt. Een af de ellers så ensfarvede pink tulipaner er blevet stribet - sjovt, som naturen leger indimellem........
Jeg er omsider blevet færdig med at vinde 40 nøgler strømpegarn i fed, efter jeg har farvet dem imens de lå i nøgler. Det kan godt være, det går hurtigt i første omgang, når man bare kan snuppe nøglerne, krænge bandarolen af og proppe dem i først kemikaliebadet og siden sprøjte farve på. Men jeg skulle altså lige hilse og sige, det tager TEMMELIG lang tid efterfølgende at vinde nøglerne i fed. Jeg vil dog ikke være bekendt bare at springe denne ret kedelige proces over - de kommende strømpestrikkende kunder skal minsandten ikke belemres med sådan nogen nøgler, der KAN finde på at gå i kludder! Næh, det skal gå ordentligt for sig hér!!!
Nu vil jeg så lige have strikket 2 par sokker str. 46 - en bestilling fra en herre, der gerne vil have udvidet sin garderobe lidt. Og sidenhen vil jeg lave strikkeprøver af det håndindfarvede strømpegarn, så kunderne kan danne sig et indtryk af, hvordan de færdige strømper kommer til at se ud. Fotos følger..............

No comments: