Tuesday, April 17, 2007

Jordens sødeste søster er MIN...............


og jeg vil ikke dele med nogen........... Se bare, hvad jeg fandt i postkassen, da jeg kom hjem fra arbejde idag. Ingen anledning i form af fødselsdag eller andet - bare sådan noget, som vi engang imellem lige kommer i tanker om. Og DET er altså bare fedt med sådanne små, impulsive hilsener, der viser, hvor meget man holder af hinanden!! Tak kæreste B for disse aldeles pragtfulde kort, som jeg næsten ikke kan nænne at bruge - men også kun næsten. For de bør jo UD til nogen, der ser og sætter pris på så fine ting som disse!!
Efter en GOD, LANG middagssøvn på sofaen med en pude - opvarmet i mikroen - i nakken er jeg nu klar til at indfarve endnu et kg strømpegarn samt strikke 4 par sokker str. 46. Jeg strikkede 2 par igår og skal bare se at være færdig, så jeg kan få sokkerne sendt afsted til en kunde.

No comments: