Sunday, April 15, 2007

Fibre i forårssol


Jeg fik forleden en forespørgsel på fibre i lilla og blå farver - klart måtte jeg finde bundterne frem og have dem med ud i det dejlige vejr. Og smukke er de da, som de ligger her i en solstråle, ikke sandt?
Vejret appellerer for alvor til udendørs aktiviteter i øjeblikket - jeg har da også fået luget et bed her til formiddag, smidt lidt kompost på jorden og dækket hele herligheden med savsmuld fra mine forældre. Jeg ynder MEGET at dække jorden med enten flis eller savsmuld eller evt. halm, så ukrudtet får trange kår, og jeg kan nyde haven uden konstant at skulle gå bukket sammen og hive ukrudt op. Desuden har vi en mand her på vejen, som har opsat et par hundrede stærekasser for enden af sin have, og de (altså stærene) skal jo også have lidt materiale til rederne. Derfor er vi heller ikke særligt emsige med at fjerne visne kvist, blade og andet plantemateriale fra haven - det klarer de nemlig for os........ Praktisk ikke??
Nu vil jeg ud på terrassen og nyde det flotte vejr i selskab med Søren, en kop kaffe og rokken.

1 comment:

Anonymous said...

Dem har jeg da bestilt... har jeg ikke ??