Tuesday, March 20, 2007

Jeg er så glad for min cykel.... tra la la....




Underlig overskrift, tænker I måske!! Ja måske......... og dog. Forklaringen er såmænd bare den simple, at jeg idag har været i Bilka hele 2 gange på cykel (det er ialt ca. 30 km) foruden at have været på biblioteket sammen med Søren, osse på cykel (ja altså - ikke INDE på biblioteket men derind og hjem igen, ikke??) Vejret er helt aldeles vidunderligt, vi tog frokosten på terrassen i strålende solskin og helt vindstille vejr.

Jeg måtte også lige ud og have et par billeder fra haven - er der noget at sige til, man bare er glad og i godt humør??

Synet af disse skønne blade, der lover for kommende lækre desserter som f.eks. panna cotta med skøn, skøn rabarberkompot til kan for alvor få tænderne til at løbe i vand. Panna cotta kan iøvrigt varmt anbefales, både når man lige hurtigt skal knalde en dessert sammen til et par stykker, og når der er halve eller hele fodboldhold, der skal mættes. Nemt og hurtigt og ikke noget med en stresset værtinde, der er lidt i tvivl om, hvorvidt desserten skal op af fryseren 15 eller 30 min. før servering. Næhhhhh, skidtet skal bare vendes ud af formen, og så er vi klar til afgang. Et ekstra plus er, at det smager himmelsk.

No comments: