Monday, July 9, 2007

Farvet garn




Her ses så mit færdig-farvede garn - det er faktisk blevet lige præcis, som jeg gerne ville have det. Med smukke farver og laaaaaange farvesekvenser. Hvor er det bare GODT, jeg har en strikkemaskine. Jeg ville ALDRIG kunne overtales til at sidde og strikke et stort, langt stykke i hånden for så at farve det og siden trevle det op igen for så enten at strikke det op een gang til eller måske væve af det..........................
Hennings kemikalieopskrift ser ud til at virke fint-fint (altså Henning fra Farvekompagniet Granat). Hvis I nogensinde har problemer med jeres farvning, kan I altid henvende jer til ham. Han er simpelthen en knag, så venlig og hjælpsom og man går ALDRIG forgæves til ham!!! Så husk også at handle her til lands engang imellem.........god service er MANGE penge værd.....

3 comments:

Anonymous said...

Kæreste Karin.

DET kan jeg altså ikke forstå... hvor er feltet i hvilket man kan afgive sin bestilling ?????

kh Bente

Unknown said...

Hej Bente.

Hmmmmmmm, fik jeg ikke skrevet, at man bare kan maile til mig???? Altså.....du er da bare lidt nem at lokke, er du ikke???
Iøvrigt tror jeg nok, jeg prøver at bestille en lidt tykkere kvalitet hjem - til dem, der strikker i hånden. For jeg tror nok, dette garn kræver en pind 2½ som det maksimale - og det er en forfærdelig tynd pind, hvis du spørger mig!!!!!!!

Anonymous said...

Wow - smart måde at lave lange farveforløb. Det havde jeg slet ikke tænkt på kunne lade sig gøre.

Er det ikke herligt, at der bliver ved med at komme nye input? Det er ikke muligt, at afprøve det hele selv, men bare det at vide det, kan gøre mig helt høj :)

Kærlig hilsen
Anni