Monday, January 28, 2008

Bindingerne i mit logo.

Rent faktisk er mit logo bygget op over en kipper-vævning, nemlig en 3-1 kipper;-)) Og jeg er bare SÅ glad for det. Liselotte måtte igang med at lave en DEL farvekombinationer; men da jeg så denne, var jeg ikke i tvivl. Og nu er jeg i fuld gang med at lave farveprøver i kælderen, jeg skal nemlig have lavet en bestilt indfarvning, så jeg må videre i teksten. (For en gangs skyld kom der et indlæg UDEN billede - det er nu ikke noget, jeg vil gøre til en vane!!)

3 comments:

Anonymous said...

Du har fått en veldig fin logo, Karin. Men jeg synes nå det er en veldig fri variant av 3-1 kypert. Du trenger ikke alltid bilder her heller når du har så fin logo. Fargekombinasjonen er super. Hilsen fra Tove

Birthe P said...

Hej Karin!
- Det med bindingen var altså bare for at drille dig lidt.. Jeg er i virkeligheden bare møj-misundelig på dig over at du har sådan et genialt logo.. :-) Farverne er bare lige i øjet!
Knus, Birthe

Unknown said...

Sødeste Birthe - jeg vil GERNE drilles af dig;-))
Det er VIRKELIG et fedt logo, Liselotte har udtænkt. Og farverne er også bare super - jeg er helt vild med dem!