Tuesday, January 8, 2008

HELT færdig.

Hold op, hvor er jeg glad. Og træt. Men mest glad, for nu er badeværelset færdigt, og hele huset er gjort rent. Ja altså, hele den øverste etage - kælderen må liiige vente lidt endnu.
Men resultatet er blevet helt, som vi gerne ville have det, så det er jo dejligt. Og skønt er det at gå rundt i et rent hus. Nu glæder jeg mig bare til at komme i seng - i rent sengetøj - for jeg er træt som et alderdomshjem. Men........... ikke mere træt, end at strikketøjet skal have en ordentlig omgang i aften foran fjerneren. Jeg aner ikke, om der kommer noget, der er værd at bruge tid på. Men det er også ligemeget, for jeg kan jo bare lade være med at kigge på det. Bare sidde med benene oppe og lade pindene gå.................

1 comment:

Anonymous said...

WOW tillykke med det flotte resultat. det ser kanon godt ud!!!