Wednesday, January 7, 2009

Overrasket.

Så sad vi der i sofaen igår aftes - Søren og jeg - og i et anfald af selskabelighed sagde jeg til ham: "Prøv lige at se mit nye, mærkelige strikketøj." Han kastede et enkelt, ret uinteresseret blik på det: "Ja, det er en Möbius-ring, og hvad så?" Ha, jeg var nær drattet ned af sofaen!!!!!!!!! Men det vidste han da alt om, hvad havde jeg måske egentlig regnet med?? Og så kom der en længere forklaring om nogen superstrengs-teorier og diverse "rum-snak"; men det korte af det lange var i hvert fald, at jeg ikke kunne lære ham noget nyt overhovedet. Så en Möbius - det har vi altså bare 100% tjek på her i huset;-)))

2 comments:

Made By Dorthe said...

Ja ja Karin, ham Søren har du nu været heldig med :-)
Knus fra
Dorthe

Unknown said...

Ja, det har jeg bestemt Dorthe. Tænk, at jeg kunne støve ham op ude i Kridthuset for snart mange år siden - ak ja;-))))